Event Series Event Series: Anne-Gro Berg – Fet kunstforening

Anne-Gro Berg – Fet kunstforening

10. oktober 2021 12:00 - 16:00

Utstillingen «Høner og litt til» vises i Galleri Vinkelen søndagene 9., 10. og 17. oktober.

Anne-Gro Berg er fra Fetsund og bor i Oslo.

Hun har alltid likt å tegne og male og studerte animasjon ved Høgskolen i Volda og jobbet noen år med animasjon på store og små produksjoner i Norge. I dag jobber hun ved Universitetet i Oslo og maler på fritiden. Deltatt på diverse male-kurs ved Nydalen kunstskole i Oslo og Vålerenga kunstskole i Oslo i tillegg til årlige sommerkurs i oljemaling ved Vrå Højskole i Danmark.

I tillegg til å selge via «Jungeltelegrafen» har hun deltatt på Høstutstilling Fet kunstforening og hatt egen utstilling på Fornebu i 2018.

«Høner og fugler er en gjenganger når jeg tegner og maler, og humor og glede i form av tema og/eller fargene jeg bruker.

«Jeg har aldri titler på bildene mine – ingen tittel og du kan selv lage din historie «

10. oktober 2021

Fetsund