Charlotte Norlund – Rygge kunstforening

2. oktober 2022 13:00 - 16:00

» Master the road» – En utstilling av kunstneren Charlotte Norlund (1989). Utstillingen samler verk fra siste års produksjoner og aller nyeste verk innenfor Pride tematikk. Kunstneren er bosatt og arbeider med kunst og kultur primært i Moss kommune. Charlotte Norlund går under pseudonymet CFSN – spesielt kjent i gatekunstmiljøet. Som kunstnere arbeides det med veggmalerier, workshops, gatekunst og billedkunst. En allsidig kunstner som behersker akademisk, abstrakte og urbane metoder.
» Master the road » – Tittelen bygger opp mot kunstnerens erfaring og kompetansenivå som i år godkjente henne som Master i ØBK ( Østfold bildende kunstnere ) «. Verkene i utstillingen referer veien opp mot mål der målet er sluttproduktet, men veien så mye mer betydningsfull. Å sette mål er fornuftig, da begynner hjernen å være oppmerksom for å trekke deg i handling mot målet. Samtidig bør ikke målene være for låste i den form av at høydepunktet er i det man når det. Hele reisen, prosjektet, lærdommen og selveutviklingen ligger i å gå veien. En visjon med flere midlertidige mål og planer som er dynamiske er en enda større kraft. Blir man god i det, oppnår man en «flow», når man får en intuisjon som setter en i posisjon for suksess, altså det å få til noe man ønsker og prøver på. » – CFSN

2. oktober 2022

Dilling