• Dette event har allerede funnet sted.

Els Gelein-Lørenskog kunstforening

2. september 2020 12:00 - 16:00

|Gjentakende Arrangement (Se alle)

An event every week that begins at 12:00 on søndag, mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, fredag and lørdag, repeating until 13. september 2020

Els Geelen er ei Nederlands billetkunstnar som bor i Norge på ein økologisk gard, midt i Hardanger. Ho har fått sin kunstnarisk utdanning i Amsterdam, men har og studert biologi og har ein fasinasjon for naturen.

På garden produserast økologisk kalkun og kylling. Gjennom verksemda har Els Geelen fått mykje kunnskap om fjørfeindustrien i Norge samt i utlandet.

Gården har eigen klekkeri og tilgang til dei nyfødde kyllingane gav Geelen inspirasjon til å byrja på prosjektet ¨Fugleperspektivet¨. I denne utstillinga får du sjå det det vakre og det abstrakte, men og det ubehaglege i det som blir for nært og vakkert. Me får sjå det me ofte ikkje tenker på, ikkje ser – eller ikkje likar å sjå; dei frie fuglane som vert ufrie og gjort usynleg i møte med menneske.

Geelen har hatt ei rekke utstillingar i Norge og i utlandet.

2. september 2020