Juleutstilling – Oppegård kunstforening

14. november 2022 12:00 - 15:00

Kunstnere med tilknytning til Oppegård viser bildende kunst og kunsthåndverk i den tradisjonelle juleutstillingen, som i år er ute i god tid!

Kunstforeningens mest populære utstilling, juleutstillingen i Kolben Galleri, åpner i år den siste helgen i oktober og varer ut halve november måned.

20 kunstnere, de aller fleste med tilknytning til vår nye storkommune Nordre Follo, deltar på denne salgsutstillingen med kunstverk i et mangfold av stilarter, teknikker og materialer:
treskulpturer, malerier (acryl, olje, fingermaling, encaustic). akvareller, grafikk, tresnitt, DGA trykk, collager, tusjlavering, tegninger, broderi, tekstil, fotografi og glasskunst.

Dette blir en svært spennende utstilling og ikke minst en utmerket anledning til å kjøpe julegaver, både til sine kjære, venner og ikke minst til seg selv!

På åpningen byr vi også på vakker musikk; Jenny Elida Kristiansen Roaas fra kulturskolen på trompet, akkompagnert av forhenværende dekan på Operahøyskolen, KHiO.

14. november 2022

Kolbotn