Event Series Event Series: Maskeverksted-Kongsberg kunstforening

Maskeverksted-Kongsberg kunstforening

24. oktober 2020 12:00 - 16:00

Kongsberg kunstforening gjentar suksessen fra i fjor og avholder to dagers maskeverksted helgen før Halloween, for ungdom fra 12-16 år. Barn ned til 9 år kan bli med om de har med en voksen som kan hjelpe til. Vi møtes fra 12-16 lørdag den 24. oktober og fra 12-15 søndag den 25 oktober. Stedet er Låven i Klokkebakken.
Solrun Asp Ormåsen er instruktør begge dagene. Hun har bachelorgrad i Design og Skulptur fra New Zealand, jobber som designer og er lærer på Buskerud folkehøyskole. Solrun er opptatt av miljøet og materialene hun bruker er hovedsakelig gjenbruksmaterialer. Det er opp til deg hvordan du ønsker din maske og hvor skummel den skal være.
Påmelding skjer på mail til kongsbergkunstforening@gmail.com. Det er begrenset med plasser og «førstemann til Mølla», så ikke sitt på gjerdet. Pris; Gratis for medlemmer. Et medlemskap koster 75 kroner i året. Da har du fri tilgang til dette og andre arrangementer. .

24. oktober 2020

Kongsberg