Event Series Event Series: Medlemsutstillingen – Hurum kunstlag

Medlemsutstillingen – Hurum kunstlag

31. juli 2021 12:00 - 15. august 2021 17:00

Medlemsutstillingen med 11 kunstnere 31. juli til 15. august. I denne utstillingen vil du se arbeider fra både profesjonelle og amatører. De har det til felles at de er medlemmer av Hurum kunstlag. Medlemsutstillingen byr som vanlig på stor variasjon og masse spennende å hvile øynene på.

Café I hovedhuset er det en koselig café med salg av is, mineralvann, kaffe, vafler og andre småvarer, og holder åpent hele perioden kl. 12-17.

Støa er et nydelig sted for rekreasjon. Kunsten gir nye impulser og kan oppfordre til refleksjon. Bryggebutikken oser av sjarm, nostalgi og estetikk. På dette nydelige stedet kan man også sole seg på svaberget en varm sommerdag, ta et forfriskende bad i sjøen, sitte på benken og nyte utsikten mens man nyter en varm vaffel, eller søke til skyggen mens man hører bølgeskvulp i bakgrunnen. Visste du at bølgeskvulp gir oss lykkefølelse? I låven er det utedo og på tunet er det en spring; med andre ord gir Støa den tradisjonelle, nostalgiske og sjarmerende feriefølelsen!

.

Start: