Trine Lindheim – Lillestrøm kunstforening

14. mars 2020 12:00 - 14:00

«Alt henger sammen»

Lørdag 14. mars kl. 12-16 åpner utstillingen «Alt henger sammen» med Trine Lindheim i Galleri Brogata 2 i Lillestrøm. Utstillingen viser malerier, grafikk og objekter. Kunstneren vil være til stede på åpningen, og det blir lett servering. Gratis parkering ved Rådhuset i helgene.

Trine Lindheim kommer fra Nøtterøy, og bor og arbeider i en av kunstnerboligene på Ekely i Oslo. Hun er utdannet ved Kunstakademiet i Trondheim, Statens Kunstakademi og Høgskolen i Oslo.

Hun hatt en rekke separatutstillinger og deltatt i mange kollektive mønstringer, som Høstutstillingen og Jubileumsutstillingen til Østlandsutstillingen 2019, samt mange internasjonale grafikkbiennaler. Hun ble tildelt 1. pris ved Internasjonal grafikkbiennale Gorizia, Italia 1987 og 3. pris ved «Nordisk Grafikk Nu», Dalarnas Museum, Sverige 1991.

Innkjøpt av bl.a. Museet for Samtidskunst, Norsk Kulturråd, Statens Konstråd i Stockholm, Stortinget og Oslo Kommunes Kunstsamling

14. mars 2020

Lillestrøm