Lillestrømutstillingen 2023 – Lillestrøm kunstforening

29. april 2023 12:00 - 16:00

Velkommen til åpningen av den åpne juryerte utstillingen Lillestrøm utstillingen 2023 lørdag 15. april kl. 12-16 i Galleri Brogata 2 i Lillestrøm. Denne salgsutstillingen varer til og med 7. mai, og er åpen lørdager og søndager kl. 12-16.

Temaet for utstillingen denne gangen er «Fred». Dette kan tolkes på mange måter; f.eks. samfunnsmessig som fred i motsetning til krig, fred som en følelsesmessig tilstand, et fredelig sted i naturen, fredelige relasjoner mellom mennesker, eller annet. Kunstverkene kan være både figurative og abstrakte. Vi har oppfordret deltagere til å bruke kreativitet og fantasi. Resultatet ser du på utstillingen. På åpningen kan du også møte den del av kunstnerne bak kunstverkene.

29. april 2023

Lillestrøm