Slampoesikveld for ungdom på låven-Kongsberg kunstforening

30. oktober 2020 17:00 - 21:00

Er du ung, men over 13 år, og har lyst til å lære å uttrykke deg gjennom slampoesi. Da har du en sjelden mulighet fredag 30 oktober fra kl 17-21 på Låven til kunstforeningen- det er altså ikke et nettarrangement, selv om det er publisert som det.
De som hjelper deg på vei er;
Marius Abrahamsen– en slampoet med tekster som løfter og setter stemning, men også setter fokus på det onde og det vonde i verden. I tillegg til å være en del av laget som sikret norsk seier i lagslam under SM i poesislam to år på rad, er han også kjent for sin velfortjente finaleplassering i Norske Talenter i 2017, og han er ikke minst Norgesmester i slampoesi 2018.
Fredrik Martinsen- mest kjent for dikt med at alvorlig budskap og høyt fokus på rim og rytme. I tillegg til to tidligere 2 plasser i NM i slampoesi og en 1 og 2 plass i NM i litteraturformidling, var han også en del av det norske laget som i 2017 tok seieren med tilbake til Norge fra Sverige i lagslam under SM finalen i poesislam.
Kurskvelden er gratis for ungdom som er medlem hos oss. Medlemskap koster 75 kroner og vil gi deg fri tilgang til andre arrangementer for barn og unge. Påmelding og/eller medlemskap kan du ordne ved å sende mail til kongsbergkunstforening@gmail.com

Det er «første mann til mølla», så ikke sitt på gjerdet og sleng;)

Se mindre

30. oktober 2020